Våre medlemmer og partnere er kjernen i vår business og vi jobber aktivt for å tiltrekke og skape engasjerende arrangementer.

 

Vi utvider nå teamet og søker etter vår Partner & Event Manager.  

 

Vi ser etter deg som har stor drivkraft, er glad i folk, trives med varierte oppgaver, et høyt tempo og som liker å drive strukturert salgs- og relasjonsarbeid. I en startup som vår må du også ønske å utvikle både deg selv og konseptet vårt. Stillingen rapporterer til CEO.

 

Som Partner & Event Manager får du ansvaret for å bygge opp partnergruppen, samt budsjettansvar for event- og møteromstilbudet vårt.

  • selge partneravtaler og aktivere relevant innhold for disse
  • jobbe aktivt med salg av møterom og eventhaller
  • håndtere inngående forespørsler
  • planlegge og gjennomføre små og store arrangement
  • fremme forbindelser mellom mennesker fra ulike bedrifter

 

Vi leter etter deg som:

  • er en naturlig relasjonsbygger
  • har passion for innovasjon og gründerskap
  • er uredd og initiativrik
  • vil hjelpe oss å innføre gode systemer/rutiner
  • har stor arbeidskapasitet og tidvis kan jobbe både kvelder og helg
  • trives i et dynamisk miljø og setter pris på fleksibilitet
  • har gode kommunikasjonsevner (engelsk og norsk)

 

Det er en fordel om du:

  • har relevant erfaring innen eventbransjen og/eller salgsarbeid
  • har et godt nettverk i regionen

 

Omvendt er våre løfter til deg:

  • du blir en del av et nytt og fremtidsrettet fellesskap, hvor samarbeid og deling definerer kulturen
  • du får jobbe sammen med mange flinke folk
  • du får være med å forme våre konsept og tilbud
  • du får en variert hverdag med personlige utviklingsmuligheter
  • vi jobber hver eneste dag for et skikkelig bra arbeidsmiljø


Vi vil ha en arbeidsplass som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet og vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevner, seksuell orientering, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

 

Er dette jobben for deg, klikk her og legg inn CV + en kort søknad snarest og innen 15.juni 2022, søkere blir vurdert fortløpende. Ta kontakt med Anja : anja@pirwork.no om du er nysgjerrig og vil vite mer.

 

Om oss

Pir Cowork hører til i Pir Ålesund konsernet og eies av folk med mangfoldig erfaring innenfor næringslivsutvikling, startup investeringer, teknologi og kultur-/eventbransjen. Vår misjon er å skape en dynamo for aktivitet i Ålesund sentrum og vi drar nytte av et stort nettverk med høy kompetanse innenfor flere fagfelt. Pir Cowork skal sammen med gode kollegaer i økosystemet for innovasjon og entreprenørskap være med å pushe næringslivet i vår region videre.